Added reply in a thread 'Joey Vasatgy' 2/7/2016 4:17 PM

I heard it and kinda chuckled..

Added reply in a thread Onward Christian soldier! 2/7/2016 2:48 PM

Let me be perfectly clear...that's not JUST any Yamaha in my avatar...it's Copper damn

I disagree on the punk thing though. He's been pretty classy actually...hasen't said a word. Was he pissed?...absofreakinlutely!.Just like RC, JS ... more »
Added reply in a thread Onward Christian soldier! 2/7/2016 10:11 AM

Actually I disagree, he IS kind of a throw back to those days with his brash, cocky, tell it like it is attitude. And he's not "crying" about it like some want to believe, he will take care of business with Craig, if he needs to, just watch. He can ride ... more »

Added reply in a thread Web going to lose the title being dickhead 2/7/2016 8:51 AM

Added reply in a thread Web going to lose the title being dickhead 2/7/2016 8:51 AM

'If" Aldredge was telling the truth, I'm sure you can see things from Webbs perspective, the rest of those guys are pulling out all the stops to derail him and he knows it. It would make anyone a little on edge and it definitely looked suspect...just ... more »

Added reply in a thread Credit where credit is due ... 2/7/2016 8:47 AM

Yes, very good track.

Added reply in a thread Web going to lose the title being dickhead 2/7/2016 8:42 AM

I watched the video and Aldredge clearly slowed over that first mound to slow Coop down, I would be pissed too, if I were him. All those dudes are taking aim at Webb right now and It was clear to me, there were team tactics going on.

Added reply in a thread Onward Christian soldier! 2/7/2016 8:38 AM

My guess, is Webb is pissed and he's not going to be so nice to Craig anymore, the gloves are off, just ask Bowers how riding Webb high in the corners worked out for him. I just hope next week all you Craig fans will cut Webb the same slack as you do

... more »
Added reply in a thread AC 44 injured 2/6/2016 10:24 PM

Damn i like the kid and have rooted for him, but he's starting to look like a bust for Mitch...hate to say it.

Added reply in a thread Onward Christian soldier! 2/6/2016 9:20 PM

Yay...blocking his way to the win. Thats the best he can do to keep Coop behind him.

Added reply in a thread RMFantasySX Practice Discussion: Glendale SX 2/6/2016 2:03 PM

I'm just playin...like to give those guys

...bunch of instigators they are..... more »
Added reply in a thread RMFantasySX Practice Discussion: Glendale SX 2/6/2016 1:35 PM

You left out the Brits, I imagine that wasn't a

Added reply in a thread This aint going to buff out either! 2/6/2016 8:00 AM
Added reply in a thread Danny Magoo Chandlers life... 2/6/2016 5:13 AM

Haha...I used to work at that Honda shop in 88-89. Raced a couple times at Baylands as well...small world.

Added reply in a thread Danny Magoo Chandlers life... 2/6/2016 5:11 AM

I never really realized that he was one of the greats that took the sport to a new level and he did it without winning a lot of races, thats rare. If he could of only kept it on two wheels more often...whos knows where he would be amoung te greats..win ... more »

Added reply in a thread Danny Magoo Chandlers life... 2/5/2016 7:33 PM

awesome...thanks

Added reply in a thread Danny Magoo Chandlers life... 2/5/2016 6:05 PM

I am from Nor Cal...lol... just never got the chance to see his life story.

Started new thread Danny Magoo Chandlers life... 2/5/2016 5:47 PM

Hey guys..sorry if you hard core dudes have already seen this series, but I just got the opportunity to see it and I just got a whole new respect for Danny Chandler. We have all seen the bent handle bars and he's been used as the poster child for MX ... more »

This forum thread has 28 replies

Added reply in a thread Dave Mirra? 2/5/2016 7:39 AM

Dang...very sad and very close by...he seemed like such a happy guy...so weird. Feel for his daughters..

Added reply in a thread Savatgy.... 1/31/2016 8:08 AM

Yep he wasnt worried