Post Malone

Related:
Create New Tag

11/1/2018 12:00 PM

|

11/1/2018 12:16 PM
Edited Date/Time: 11/1/2018 12:17 PM

Going out on a limb here, but I think this guy doesn't like Post Malone.

A lot of his criticisms are valid but at the same time this article comes off as way over the top. I don't mind some of Post Malone's music, but I understand why a lot of people dislike it. I'm of college age and he's popular with my friends, and I mean for the most part it's just decent party music (which is where I've primarily heard it). I am always interested to read critiques, but there's no need to be so hostile in tone.

|

Contact Me

Instagram (@gdawson243)

Snapchat: gdawson2

11/1/2018 12:51 PM

Nothing better than an article on why people shouldn't like shit that a lot of people like when liking the person has literally zero impact on the lives of those who don't like the things so many other people like.

|

11/1/2018 1:13 PM

That was a savage review lol Well done!!!

Post Malone’s music is dead-eyed and ignorant, astonishingly dull in its materialism, an abandoned lot of creativity with absolutely no evidence of traffic in his cerebral cortex — and there’s also a negative side.

|

11/1/2018 1:15 PM

dipshit that wrote the article looks like he orders a T-bone well done then complains when it is too well done

Photo

|

11/1/2018 1:15 PM

|

11/1/2018 1:36 PM

There's a lot of music out there that I don't like, but he is selling the shit out of his. Good for him.

He's also Pro 2A, that probably draws a lot of undeserved hatred from a good portion of "journalists" out there.

|

11/1/2018 1:46 PM

peelout wrote:

dipshit that wrote the article looks like he orders a T-bone well done then complains when it is too well done

Photo

Wrong guy there Peeley, but Mr. Weiss does look like the kinda guy that uses more than one word to order a coffee.
Photo

|

11/1/2018 1:56 PM

@peelout

If you are going to use someones looks to discredit their opinion, then you want to make sure you use the right picture of the person lol silly

|

11/1/2018 2:26 PM
Edited Date/Time: 11/1/2018 2:27 PM

TXDirt wrote:

@peelout

If you are going to use someones looks to discredit their opinion, then you want to make sure you use the right ...more

yeah i kinda pulled the old "pot calling kettle black"

that said, the real author looks like he can gargle dick in 5 different languages

|

11/1/2018 2:58 PM

newmann wrote:

There's a lot of music out there that I don't like, but he is selling the shit out of his. Good for him.

He's also Pro 2A, ...more

This reminds me of the time The Rock said he liked B Mayzee's music, just because he happened to be riding for a team with a loose Honda of Troy association at the time. Lol. You've never heard one of his songs until this thread but he likes guns, so . . .

|

11/1/2018 3:06 PM



I mean he is talented.
|

11/1/2018 3:10 PM

Bigoldbeef wrote:


I mean he is talented.

It's hard to reconcile that is the same guy from Peely's post

|

11/1/2018 3:28 PM

Twenty thousand people rocketed up, stood on their seats, and for a brief moment there was the palpable fear of being stampeded to death at a Post Malone concert (which, of course, requires the deceased to be buried in a racecar-shaped coffin wrapped in the Rockstar Energy drink logo).

laughing laughing laughing Savage.
|

Braaapin' aint easy.

11/2/2018 5:02 AM

peelout wrote:

dipshit that wrote the article looks like he orders a T-bone well done then complains when it is too well done

Photo

early wrote:

Wrong guy there Peeley, but Mr. Weiss does look like the kinda guy that uses more than one word to order a coffee.
Photo

Looks kind of like Marvin Musquin tbh lol

|

11/2/2018 5:35 AM

newmann wrote:

There's a lot of music out there that I don't like, but he is selling the shit out of his. Good for him.

He's also Pro 2A, ...more

GrapeApe wrote:

This reminds me of the time The Rock said he liked B Mayzee's music, just because he happened to be riding for a team with a ...more

Odd reply is....well, odd. You make it sound as if I like his music or have ever even listened to it. Mainstream media hates guns, it's only to be expected that they hate Post Malone and love some Miley Cyrus. You must have missed the last thread when they almost crashed the jet.

https://www.vitalmx.com/forums/Non-Moto,21/Who-the-hell-is-post-Malone,1345226?exclusive_forum_user=false&page=1

Not all was lost, Reese had your back with the dumb comments there.laughing

|

11/2/2018 12:40 PM

Photo
|

11/2/2018 1:23 PM

Just listened to a few of his songs after reading this thread.

I can't see what the fuss is about other than he's the latest great white hope in rap music.

Generic trap beats with uninspired mumble rap lyrics over top. After four songs that sounded almost identical to one another I was done.

|

[LINK TO IMAGE]

Empty a bag of skittles into the toilet and then flush. It's like watching a five second long nascar race.

11/2/2018 2:06 PM

brycepdh wrote: Photo
|