Do you take it off any sweet jumps?

Related:
Create New Tag

2/26/2018 4:01 PM
Edited Date/Time: 2/26/2018 4:03 PM

Milwaukee's finest, ridden by California's finest.

https://www.instagram.com/p/BfoNUeUjeLG/?hl=en&taken-by=thewoodyshow

(I don't know how to embed an Instagram video, so...)

|

Braaapin' aint easy.

2/26/2018 4:16 PM
Edited Date/Time: 2/26/2018 4:29 PM

Darwin strikes again. "I'ma little sketch." LMAO!!

|

2/26/2018 4:19 PM

A post shared by THE WOODY SHOW (@thewoodyshow) on

|

"Sorry Goose, but it's time to buzz the tower."

2/26/2018 4:49 PM

Talk about an OJ!! Damn that had to hurt, but he got right back up.

|

-OC
"Feed The Bull"
Twitter: @ocscottie | Facebook

2/26/2018 4:58 PM

The best part....just a little practice jump lol.

I guess it's better to go long over coming short but man did he miscalculate that one.

Wonder what is actual plan for a jump is? Training for something bigger?

|

"Sorry Goose, but it's time to buzz the tower."

2/26/2018 5:34 PM

ocscottie wrote:

Talk about an OJ!! Damn that had to hurt, but he got right back up.

Possibly two violent OJs in that vid. There’s a white Bronco in the background.

|

2/27/2018 7:13 AM
Edited Date/Time: 2/27/2018 7:15 AM

Ok...if this dude goes evil knievel. Like let’s jump over 30 busses. I’d watch him.

Awesome. Not sure If just has big balls. Or has little brains. But still badass.

|

GP740
Since 1987

2/27/2018 7:33 AM

I'd buy that man a 30 rack to go double or nothing

|

"A link is only as long as your longest strong chain"

2/27/2018 8:06 AM

Wow!

|

If you like uncle tony's meatballs, you'll love his sausage

Now that's Italian

2/27/2018 8:14 AM
Edited Date/Time: 2/27/2018 8:16 AM

I can assume he "likes to party" also....... hot rod reference......


|

why does Kermit's fingers always smell like pork?

2/27/2018 8:29 AM

It's probably a good thing he cleared the landing ramp. He would have smashed right through it ,nothing but a sheet of plywood on some saw horses.

|

2/27/2018 9:30 AM

MR. X wrote:

It's probably a good thing he cleared the landing ramp. He would have smashed right through it ,nothing but a sheet of plywood on some saw horses.

Lol I noticed the rinky dink ramp and landing too.

They have no clue what they're doing but it was fun to watch.

|

"Sorry Goose, but it's time to buzz the tower."

2/27/2018 9:33 AM

I wanna see the post mortem on that bike.

|

"We don't rent pigs."

2/27/2018 9:39 AM

Not all heroes wear capes

|

"A link is only as long as your longest strong chain"

2/27/2018 9:46 AM

MR. X wrote:

It's probably a good thing he cleared the landing ramp. He would have smashed right through it ,nothing but a sheet of plywood on some saw horses.

Don't forget the upside down wheelbarrow. laughing

|

2/27/2018 2:45 PM

MR. X wrote:

It's probably a good thing he cleared the landing ramp. He would have smashed right through it ,nothing but a sheet of plywood on some saw horses.

SEE ARE125 wrote:

Don't forget the upside down wheelbarrow. laughing

Yeah, the wheelbarrow is for stability!

|

Braaapin' aint easy.

2/27/2018 2:51 PM

I'm more impressed by the "pliance jumpers".

|

2/27/2018 4:27 PM

I saw the rider's instagram and he rides dirt bikes. Maybe take a practice jump with suspension meant for jumping first before hucking it on a Harley.

|

2/27/2018 7:35 PM

Hahaha that was great

|

2/27/2018 9:10 PM

I like how he almost hooked on the electric wire. smile

|

2/27/2018 9:25 PM

^^^ Yep that was close. I thought he had pretty good form and thought to myself this guy either rides moto or used to. Looks like he rides according to bird who saw/found his Instagram.

@bird what's his Instagram? Anymore epicness lol.

|

"Sorry Goose, but it's time to buzz the tower."

2/28/2018 6:37 AM

-MAVERICK- wrote:

^^^ Yep that was close. I thought he had pretty good form and thought to myself this guy either rides moto or used to. Looks like he rides according to bird who saw/found his Instagram.

@bird what's his Instagram? Anymore epicness lol.

Flight1915

|