Tomac going mach chicken

Related:
Create New Tag

5/24/2019 8:01 PM

|

5/24/2019 8:03 PM

Jesus Christ. That's just insane! So much for slowing down Pala, haha.

View this post on Instagram

Feeling the flow on this one.... #pala ? #letthebigdogeat. ? @axellhodges

A post shared by eli tomac (@elitomac) on

|

5/24/2019 8:08 PM

Photo
|

5/24/2019 8:22 PM

aeffertz wrote:

Jesus Christ. That's just insane! So much for slowing down Pala, haha.

View this post on Instagram

Feeling the flow on this one.... #pala ? #letthebigdogeat. ? @axellhodges

A post shared by eli tomac (@elitomac) on

thanks for the embed. whatever i did didnt work

|

5/24/2019 8:34 PM

I am digging the purple gear too.

|

5/24/2019 8:41 PM

689 wrote:

I am digging the purple gear too.

Alpinestars either got a new designer or gave the old one a written warning. Last week's colours were great too.

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


5/24/2019 8:53 PM

689 wrote:

I am digging the purple gear too.

Crush wrote:

Alpinestars either got a new designer or gave the old one a written warning. Last week's colours were great too.

2 weeks in a row they produce good looking gear and we won’t even have a chance to swipe our credit cards for it

|

5/24/2019 8:55 PM

I'm surprised we didn't hear a sonic boom or the smell of melting plastic when he went by. I see the speed of someone like him , and it's just mind boggling. To the point you just wouldn't think it was possible....until you see it.

|

And there goes Jeffro. One of God's own prototypes. A super high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Pimpin' Ho's , Rollin' fatty's......drinkin' beers , beers , beers!! ~ Ja

5/24/2019 9:06 PM

That’s unreal. Like 125 pinned in mx vs atv reflex unreal.

|

5/24/2019 9:10 PM

689 wrote:

I am digging the purple gear too.

Crush wrote:

Alpinestars either got a new designer or gave the old one a written warning. Last week's colours were great too.

yamaharider471 wrote:

2 weeks in a row they produce good looking gear and we won’t even have a chance to swipe our credit cards for it

The Vegas stuff is probably my favorite set I've seen from them. I agree, though. Whatever they changed, they're killing it now. I never really liked the AStars stuff he was wearing until recently. Good shit.

View this post on Instagram

A post shared by eli tomac (@elitomac) on

|

5/24/2019 9:24 PM

689 wrote:

I am digging the purple gear too.

Crush wrote:

Alpinestars either got a new designer or gave the old one a written warning. Last week's colours were great too.

yamaharider471 wrote:

2 weeks in a row they produce good looking gear and we won’t even have a chance to swipe our credit cards for it

Rumor has it that he'll be wearing colorways that will be available

|

5/24/2019 9:37 PM

Crush wrote:

Alpinestars either got a new designer or gave the old one a written warning. Last week's colours were great too.

yamaharider471 wrote:

2 weeks in a row they produce good looking gear and we won’t even have a chance to swipe our credit cards for it

CivBars wrote:

Rumor has it that he'll be wearing colorways that will be available

WTF is a colorway?

|

5/24/2019 9:46 PM

aeffertz wrote:

Jesus Christ. That's just insane! So much for slowing down Pala, haha.

View this post on Instagram

Feeling the flow on this one.... #pala ? #letthebigdogeat. ? @axellhodges

A post shared by eli tomac (@elitomac) on

I thought that was a Stew video for a second... Thats just nuts!

|

5/24/2019 9:58 PM

yamaharider471 wrote:

2 weeks in a row they produce good looking gear and we won’t even have a chance to swipe our credit cards for it

CivBars wrote:

Rumor has it that he'll be wearing colorways that will be available

Rhody wrote:

WTF is a colorway?

Definition of colorway: a color or arrangement of colors

|

5/24/2019 10:01 PM

Do you think Tomac restructured his deal to be able to run more vibrant gear? It's so sick to see him in colors other than Green/white - Green/black.

|

5/24/2019 10:08 PM

Crush wrote:

Alpinestars either got a new designer or gave the old one a written warning. Last week's colours were great too.

yamaharider471 wrote:

2 weeks in a row they produce good looking gear and we won’t even have a chance to swipe our credit cards for it

aeffertz wrote:

The Vegas stuff is probably my favorite set I've seen from them. I agree, though. Whatever they changed, they're killing it now. I never really liked the AStars stuff he was wearing until recently. Good shit.

View this post on Instagram

A post shared by eli tomac (@elitomac) on

Yeah Vegas gear was sick. Still haven't seen it for sale anywhere.

|

5/24/2019 10:21 PM

Dude is 1-1 this weekend

|

5/25/2019 12:07 AM

Thanks to exist Eli.

|

5/25/2019 12:14 AM
Edited Date/Time: 5/25/2019 12:17 AM

speed_racer wrote: Photo

Please, please Alpinestars. Sell that and Andersons white gear from last week to me.

|

5/25/2019 12:14 AM

Rhody wrote:

WTF is a colorway?

"Colorway" is the new douche hip way of saying "color options." Not sure what the hell was wrong with saying "color options".

|

5/25/2019 12:25 AM

CivBars wrote:

Rumor has it that he'll be wearing colorways that will be available

Rhody wrote:

WTF is a colorway?

Texas Built wrote:

"Colorway" is the new douche hip way of saying "color options." Not sure what the hell was wrong with saying "color options".

what a strange thing to bitch about

|

5/25/2019 12:36 AM
Edited Date/Time: 5/25/2019 12:58 AM

Rhody wrote:

WTF is a colorway?

Texas Built wrote:

"Colorway" is the new douche hip way of saying "color options." Not sure what the hell was wrong with saying "color options".

Frère Jacques wrote:

what a strange thing to bitch about

My thoughts exactly. There are some really conservative Americans that get pissed at anything the least bit different or a change from they are used to. I don't get it.

|

5/25/2019 12:37 AM

Texas Built wrote:

"Colorway" is the new douche hip way of saying "color options." Not sure what the hell was wrong with saying "color options".

I’m sorry your boyfriend slammed you from behind with no lube. Only reason why “color way” would upset you.

|

5/25/2019 12:43 AM

Tomac cut the best bit out.
Check out Axel Hodges upload on Insta !
Although old mate complaining about the use of the word colour way won’t be interested lol

|

5/25/2019 1:17 AM

motonation24 wrote:

Tomac cut the best bit out.
Check out Axel Hodges upload on Insta !
Although old mate complaining about the use of the word colour way won’t be interested lol

Who was the girl anyway?

|

5/25/2019 3:18 AM

That was pretty damb cool! I love his uniform too.

Seriously though, looking forward to tomorrow.

|

5/25/2019 3:21 AM

CivBars wrote:

Rumor has it that he'll be wearing colorways that will be available

Rhody wrote:

WTF is a colorway?

Texas Built wrote:

"Colorway" is the new douche hip way of saying "color options." Not sure what the hell was wrong with saying "color options".

Yeah it's new. Fuck me you're a cranky cunt, and that's coming from an often cranky cunt.

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


5/25/2019 3:32 AM

Gratz Kroc for extending your points lead and keeping it on two wheels!

|

5/25/2019 4:31 AM
Edited Date/Time: 5/25/2019 4:32 AM

Texas Built wrote:

"Colorway" is the new douche hip way of saying "color options." Not sure what the hell was wrong with saying "color options".

Frère Jacques wrote:

what a strange thing to bitch about

Sluggo77 wrote:

My thoughts exactly. There are some really conservative Americans that get pissed at anything the least bit different or a change from they are used to. I don't get it.

That is an ironical statement from a liberal

|

5/25/2019 4:44 AM

Politics in a Tomac thread... and go!

|