Terrafirma 94 Teaser

Related:
Create New Tag

1/6/2017 6:14 PM

Yeah, this looks fun...

Terrafirma 94 Teaser on Vital MX

|

1/6/2017 6:16 PM

w00t
|

Contact Me

Instagram (@gdawson243)

Snapchat: gdawson2

1/6/2017 6:19 PM

I had a hunch this was going to be what roczen was doing with mcgraths bike.

I seriously hope, all the same jumps were hit and their is face to face: disconnected playing

|

"Life is Too Short To Last Long"

1/6/2017 6:26 PM

My buddy is standing on one of the jumps at Washougal in the original Terrafirma movie.

Those old mx videos were awesome.

|

1/6/2017 6:40 PM

Really wish they would release that gear again.

|

1/6/2017 6:43 PM

That is way too cool

|

1/6/2017 6:50 PM

It's funny because the quality of riding has gone up so much since the old videos and the production of videos are way better now but yet I feel the old school videos are so much cooler to watch then pretty much anything new. Just something about the old videos is special and just has something the new super slo mo high def videos don't.

|

1/6/2017 7:14 PM

djc wrote:

It's funny because the quality of riding has gone up so much since the old videos and the production of videos are way better ...more

Cus now it's all rap music and dubstep watching a 4 stroke do the same thing over and over again. Love me some 2 strokes and rock musicw00t

|

1/6/2017 7:17 PM
Edited Date/Time: 1/6/2017 7:18 PM

Wait, isn't that the 96 bike?

And Terrafirma 2 had the 95 Nationals in it....

WTF is going on here?!?!

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1/6/2017 7:17 PM

nascarnate326 wrote:

Really wish they would release that gear again.

Dude look at the jersey. That's new gear with the old print. They have to release it! I would buy it and I don't even have a bike at the moment

|

1/6/2017 7:22 PM

Can't wait!

|

1/6/2017 7:25 PM

Crush wrote:

Wait, isn't that the 96 bike?

And Terrafirma 2 had the 95 Nationals in it....

WTF is going on here?!?!

Lol Terrafirma 2 had the 96 bike. blink Photo

|

1/6/2017 7:42 PM

Yeah just checked, that is definitely the 96 replica bike they've used, whilst hashtagging #Terrafirma 94, and the original featured the 95 Nationals... I'm fucking confused!

1994:
Jeremy McGrath's 1994 Factory Honda CR250R

1995:
[LINK TO IMAGE]

1996:
[LINK TO IMAGE]

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1/6/2017 7:46 PM

Crush is having a meltdown! Someone please help!!!!

|

Ex Pro BMX rider. Lover of all 2 wheeled machines.

1978 XR75
1994 KX250
1997 KX250
2008 CRF450
2004 YZ250

1/6/2017 7:59 PM

Just like things to be correct haha

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1/6/2017 8:05 PM
Edited Date/Time: 1/6/2017 8:05 PM

gonna be tough to beat the Doonies III.......

|

A Year In MX: One Man, One Year, One Sport
All 13 MX races on US soil
http://www.ayearinmx.com

1/6/2017 8:09 PM

Crush wrote:

Just like things to be correct haha

Kenny is number 94. Take some deep breaths. It's going to be alright.

|

Instagram: vanillaice782
Amateur helmet painter

1/6/2017 8:22 PM

Frame is 93? Right?

|

1/6/2017 8:25 PM

Thought McGrath was on a 95 in Terrafirma 2 at the Ranch?

Super excited about this video

|

1/6/2017 8:27 PM

Crush wrote:

Just like things to be correct haha

smashingpumpkins167 wrote:

Kenny is number 94. Take some deep breaths. It's going to be alright.

We have a winner !

Kenny is 94, it's a bit of a play on words.. err numbers .

|

1/6/2017 8:29 PM

Crush wrote:

Just like things to be correct haha

smashingpumpkins167 wrote:

Kenny is number 94. Take some deep breaths. It's going to be alright.

therealhammer wrote:

We have a winner !

Kenny is 94, it's a bit of a play on words.. err numbers .

But he's got number 1 on the bike! And the bike isn't older than Kenny.

Someone get me a beeeeeer!

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1/6/2017 8:37 PM

smashingpumpkins167 wrote:

Kenny is number 94. Take some deep breaths. It's going to be alright.

therealhammer wrote:

We have a winner !

Kenny is 94, it's a bit of a play on words.. err numbers .

Crush wrote:

But he's got number 1 on the bike! And the bike isn't older than Kenny.

Someone get me a beeeeeer!

Comin right up!
Photo

|

Ex Pro BMX rider. Lover of all 2 wheeled machines.

1978 XR75
1994 KX250
1997 KX250
2008 CRF450
2004 YZ250

1/6/2017 8:42 PM

Kenny is my rider and I still have both VHS tapes of Terrafirma 1 and 2. I also have most of the music from those videos on my phone.

But take the name off the tank of the bike. Damn if that's not a dig on McGrath now that hes at Kawasaki

Love it, cant wait to see it, and love the retro, but McGrath did a lot for your company, bike and that video series. He deserves a little respect. Just a little tacky imo

|

1/6/2017 8:44 PM

94, 96, who gives a shit?

|

Osama Bin Mixin - Head of the 2-stroke Taliban

1/6/2017 8:45 PM

Photo

|

Osama Bin Mixin - Head of the 2-stroke Taliban

1/6/2017 8:46 PM

smashingpumpkins167 wrote:

Kenny is number 94. Take some deep breaths. It's going to be alright.

therealhammer wrote:

We have a winner !

Kenny is 94, it's a bit of a play on words.. err numbers .

Crush wrote:

But he's got number 1 on the bike! And the bike isn't older than Kenny.

Someone get me a beeeeeer!

He's got number 1 because that is Jeremy's bike from his garage .

The bike has a 93 frame on it ..

Don't over think it . It a modern day rider on arguably the most successful bike from the past .. It a tribute with some fun attached to it .

|

1/6/2017 9:20 PM

Crush wrote:

Just like things to be correct haha

smashingpumpkins167 wrote:

Kenny is number 94. Take some deep breaths. It's going to be alright.

I feel better now. Thanks! smile silly silly

|

1/6/2017 9:47 PM

Cool video

|

Current rides: 2020 CRF450RWE and 2019 TC300
Occasional ride for VMX: 1985 CR500RF
Adventure/Road bike: CRF1000L

1/7/2017 1:10 AM

ayearinmx wrote:

gonna be tough to beat the Doonies III.......

I thought Doonies 3 sucked! So much talent was there yet they kept showing the same 2-3 mx guys (mostly dirt sharks bro). For a film the length, could had been so much better.

|

1/7/2017 1:16 AM

ayearinmx wrote:

gonna be tough to beat the Doonies III.......

bobby397 wrote:

I thought Doonies 3 sucked! So much talent was there yet they kept showing the same 2-3 mx guys (mostly dirt sharks bro). For ...more

sorry... my post is completely sarcastic..... the doonies pretty much sucked from a dirt-bike video standpoint

i was just giving a friendly jibe to the videographer who made this terrafirma94 video wink

|

A Year In MX: One Man, One Year, One Sport
All 13 MX races on US soil
http://www.ayearinmx.com