Spoke with my wallet, properly.

Related:
Create New Tag

2/16/2019 4:44 PM

Went from a 2007 Suzuki RM250 to a 2018 TM 300 MX with about an hour on the clock. She’s a beast! Photo

|

2/16/2019 4:48 PM

Congrats, such a cool bike. Droool.

|

There's something happening here, what it is ain't exactly clear.

2/16/2019 4:49 PM

absolute badass! Too sweet! I'll take your zook.

|

The likelihood of one individual being right increases in direct proportion to the intensity with which others are trying to prove him or her wrong.

2/16/2019 4:51 PM

Sweet! Let us know how you like it compared to your rm after you get some time on it.

|

2/16/2019 5:46 PM

great choice!

|

vomiting equals disqualification.

2/16/2019 5:54 PM

Yummmmmm

|

2/16/2019 7:24 PM

Finally someone speaking clearly, nice choice!

|

2/16/2019 9:43 PM

hellion wrote:

Finally someone speaking clearly, nice choice!

Yep.

|

2/16/2019 10:10 PM

Proper is what wallet threads were made for. and that sir, is proper.

|

GP740
Since 1987

2/16/2019 11:03 PM

Schwing!

|

2/16/2019 11:05 PM
Edited Date/Time: 2/16/2019 11:51 PM

Nice man! Since when are there palm trees in Chicago? lol. Cheers from another Midwest kid.

|

"Asking this question here is analogous to going to a KrispyKreme store and asking the patrons if you should have a doughnut."-NotCore

2/16/2019 11:24 PM

Freddyfred wrote:

Went from a 2007 Suzuki RM250 to a 2018 TM 300 MX with about an hour on the clock. She’s a beast! Photo

Gawd dang those TM's are beautiful. Congrat's dude!

|

And there goes Jeffro. One of God's own prototypes. A super high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Pimpin' Ho's , Rollin' fatty's......drinkin' beers , beers , beers!! ~ Ja

2/17/2019 3:17 AM

usafwx wrote:

Nice man! Since when are there palm trees in Chicago? lol. Cheers from another Midwest kid.

Oops, moved to Florida in July and haven’t updated my details.

|

2/17/2019 6:15 PM

? Sexy! Beautiful bike, congrats on the purchase!

|

2/17/2019 6:17 PM
Edited Date/Time: 2/17/2019 6:27 PM

|

2/17/2019 8:31 PM

That’s gorgeous. Congratulations!

|

2/17/2019 8:53 PM

Like!

|