SUPERBOWL SUNDAY TODAY

Related:
Create New Tag

2/3/2019 12:48 PM



Played inside a COVERED STADIUM stadium for those that think it shouldn't be played in the rain, or mud, or snow, or freezing cold, or blazing heat. Watch it LIVE for FREE, starting soon!.

.
|

2/3/2019 12:52 PM

Can't wait

|

2/3/2019 1:00 PM

This is for moto, not baseball

|

2/3/2019 1:02 PM
Edited Date/Time: 2/3/2019 1:04 PM

Hoseclamp wrote:

This is for moto, not baseball

lol.
.

|

2/3/2019 1:03 PM
Edited Date/Time: 2/3/2019 1:05 PM

Hoseclamp wrote:

This is for moto, not baseball

Based on many posts regarding the SX races, I thought this forum was mostly for pansies and whiners.

.

|

2/3/2019 1:06 PM

Kid Spam wrote:

Can't wait

and don't miss the commercials!
.

|

2/3/2019 1:08 PM

Seems that way sometimes. Im becoming more and more of a smart ass on here lately cause of all the dumb shit that gets said. I guess Ill just join in on all the stupidness and add some of my own from time to time. Haha

|

2/3/2019 1:11 PM

Goes to show stick and ball sports are for wussies

|

2/3/2019 2:06 PM

Super what day?

|

2/3/2019 2:31 PM

What? No I hadn’t heard that!

|

Mantis Toboggan, M.D

2/3/2019 2:35 PM

Hoseclamp wrote:

This is for moto, not baseball

barnett468 wrote:

Based on many posts regarding the SX races, I thought this forum was mostly for pansies and whiners.

.

So is the NFL.

|

2/3/2019 2:50 PM

I hope someone hits some home runs , and no fouls are called for double dribbling. Can't wait for that Mexican dude to yell " Gooooaall !!! "

|

And there goes Jeffro. One of God's own prototypes. A super high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Pimpin' Ho's , Rollin' fatty's......drinkin' beers , beers , beers!! ~ Ja

2/3/2019 2:58 PM

jeffro503 wrote:

I hope someone hits some home runs , and no fouls are called for double dribbling. Can't wait for that Mexican dude to yell " Gooooaall !!! "

and don't forget the hole in one or the knock out punch!

|

2/3/2019 3:19 PM

Photo
|

2/3/2019 3:33 PM

I’d rather watch ice melt. The commercials are cool tho

|

2/3/2019 3:55 PM

Hoseclamp wrote:

This is for moto, not baseball

barnett468 wrote:

Based on many posts regarding the SX races, I thought this forum was mostly for pansies and whiners.

.

WTF bro. You hangry or something? No one invited you to their Superbowl party? No free wingz and beer for you? wassat

|

BT20 👉 02/20/20 👉#TICKLETIMEBITCHES

2/3/2019 3:57 PM

malachi177 wrote:

I’d rather watch ice melt. The commercials are cool tho

"The commercials are cool tho"

yup, and that's the best part...along with the occasional "wardrobe malfunction".

|

2/3/2019 4:01 PM
Edited Date/Time: 2/3/2019 4:04 PM

Hoseclamp wrote:

This is for moto, not baseball

barnett468 wrote:

Based on many posts regarding the SX races, I thought this forum was mostly for pansies and whiners.

.

freebroctickle wrote:

WTF bro. You hangry or something? No one invited you to their Superbowl party? No free wingz and beer for you? wassat

"WTF bro. You hangry or something? "

ummm....you need to be asking the pansies and whiners that question, lol.
.

|

2/3/2019 4:31 PM

Hoseclamp wrote:

This is for moto, not baseball

barnett468 wrote:

Based on many posts regarding the SX races, I thought this forum was mostly for pansies and whiners.

.

It’s a support group, yes.

|

GP740
Since 1987

2/3/2019 5:09 PM

screw foozball the commercials will be on youtube tomorrow

|

2/3/2019 5:12 PM

They should have GL and Weege in the booth, these guys suck!!!!!!!

|

2/3/2019 5:14 PM

pete24 wrote:

screw foozball the commercials will be on youtube tomorrow

damn your logic and reasoning, lol!

.

|

2/3/2019 5:15 PM

pete24 wrote:

screw foozball the commercials will be on youtube tomorrow

Waterboy

|

2/3/2019 5:22 PM

1911 wrote:

Waterboy



.
|

2/3/2019 5:28 PM

Tony Romo is great in the booth

|

2/3/2019 5:32 PM

Kid Spam wrote:

Tony Romo is great in the booth

Total rookie, hasn’t given height and weight stats on any players...

|

2/3/2019 5:44 PM

Audi wins the commercials and there's still 10:00 to go in the 3rd qtr.

|

2/3/2019 5:50 PM

olds cool wrote:

Audi wins the commercials and there's still 10:00 to go in the 3rd qtr.

Haven't seen one of theirs this time but the ones so far have been lame.

.

|

2/3/2019 6:52 PM

Can this be moved to non moto

|

2/3/2019 7:06 PM

Helda wrote:

Can this be moved to non moto

They have a SX in the same stadium in a few weeks. I've seen other questionable threads stay in Moto-Related for less. cool

|