Pulp – AfterDark

Related:
Create New Tag

8/29/2018 4:08 AM

Holy

Shit.

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


8/29/2018 4:15 AM

???

|

8/29/2018 4:34 AM

Steve sharing threesome stories. I spit my tea out, goodness!

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


8/29/2018 4:49 AM

Crush wrote:

Steve sharing threesome stories. I spit my tea out, goodness!

Dude that was funny AF. The face descriptions was hilarious.

|

8/29/2018 4:52 AM

Crush wrote:

Steve sharing threesome stories. I spit my tea out, goodness!

ehr400 wrote:

Dude that was funny AF. The face descriptions was hilarious.

Hear Pookie?

Was that Frenette?

Yes it was Frenette.

Pookie laughs. Holy shit dude.

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


8/29/2018 5:09 AM

Had me laughing out loud on a train, I would have looked like a total weirdo.

Keefer After Dark is always a good laugh, my only complaint is some of the messages/emails are obviously so fake, kind of makes me just roll my eyes.

|

8/29/2018 5:09 AM

yeah no doubt. Some reason I think Pookie might be a freak. Lol. Not sure many spouses would be cool with their other half talking about 3 somes.

|

8/29/2018 5:18 AM

Crush wrote:

Holy

Shit.

I see what you did there...

Pretty funny stuff. Poor guy thinking he found some quality ABC gum.

|

Mantis Toboggan, M.D

8/29/2018 5:28 AM

Sooo much early 2000’s poon Photo

|

Mantis Toboggan, M.D

8/29/2018 5:45 AM

Crush wrote:

Holy

Shit.

Haha I didn’t except them to dive that deep. Not complaining tho

|

8/29/2018 6:03 AM

ehr400 wrote:

yeah no doubt. Some reason I think Pookie might be a freak. Lol. Not sure many spouses would be cool with their other half ...more

How's Keefer just laying it out there about Heather.

She's got to be instantly the coolest chick on the planet to get along with because I think most would be punching on at that point!

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


8/29/2018 6:24 AM

ehr400 wrote:

yeah no doubt. Some reason I think Pookie might be a freak. Lol. Not sure many spouses would be cool with their other half ...more

Hell Heather keefer seems like a freak haha

|

8/29/2018 6:35 AM

link?

|

8/29/2018 7:15 AM

What time does it start at? I have yet to find or listen to an after dark segment...

|

2017 RMZ450
2005 YZ250-sold :,(
1998 YZ250
2005 KX250F

80% of the time it works every time
IG @2HRacing
Thanks to : Factory Effex, N2Dirt, Acerbis, DT1, Fasthouse, Matix, FMF, ASV, 100% & Mika Metals

8/29/2018 7:19 AM

mattyhamz2 wrote:

What time does it start at? I have yet to find or listen to an after dark segment...

It’s at the very end of the show. They only do it when Keefer is in studio and not every time. It was alright at first, but now it’s just getting kind of stupid.

|

8/29/2018 7:23 AM

mattyhamz2 wrote:

What time does it start at? I have yet to find or listen to an after dark segment...

Squirrelings wrote:

It’s at the very end of the show. They only do it when Keefer is in studio and not every time. It was alright at first, but ...more

I must have skipped over it each time then.

|

2017 RMZ450
2005 YZ250-sold :,(
1998 YZ250
2005 KX250F

80% of the time it works every time
IG @2HRacing
Thanks to : Factory Effex, N2Dirt, Acerbis, DT1, Fasthouse, Matix, FMF, ASV, 100% & Mika Metals

8/29/2018 7:47 AM

Stay in your lane

|

8/29/2018 7:49 AM

The problem with the after dark segment is it's gotten to the point where people are making shit up just to try and be funny. Like the toilet paper in the mouth guy. C'mon dude, that never happened.

|

8/29/2018 7:53 AM

This is freakin funny!!

Call Ronnie Mac.

|

2017 RMZ450
2005 YZ250-sold :,(
1998 YZ250
2005 KX250F

80% of the time it works every time
IG @2HRacing
Thanks to : Factory Effex, N2Dirt, Acerbis, DT1, Fasthouse, Matix, FMF, ASV, 100% & Mika Metals

8/29/2018 7:54 AM

Hahaha Steve is funny as fuck in this segment. I don’t really care for advice, though if I needed some I may consider asking keefer for his take. But it is pure comedy and literally everybody can relate, we’re all moto bros anyway

|

8/29/2018 7:59 AM

MXD wrote:

The problem with the after dark segment is it's gotten to the point where people are making shit up just to try and be funny. ...more

There are 7.5 billion people on the planet bro...

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


8/29/2018 8:00 AM

Crush wrote:

There are 7.5 billion people on the planet bro...

There's 40,000 people that listen to pulp. Not sure how this matters. Just sayin'.

|

8/29/2018 8:06 AM
Edited Date/Time: 8/29/2018 8:06 AM

MXD wrote:

The problem with the after dark segment is it's gotten to the point where people are making shit up just to try and be funny. ...more

Crush wrote:

There are 7.5 billion people on the planet bro...

Squirrelings wrote:

There's 40,000 people that listen to pulp. Not sure how this matters. Just sayin'.

Still 40,000 people is a lot. Take even 1,000 people and your bound to run into a handful that have had an unusual sex related issue or some shit

|

8/29/2018 8:07 AM
Edited Date/Time: 8/29/2018 8:12 AM

MXD wrote:

The problem with the after dark segment is it's gotten to the point where people are making shit up just to try and be funny. ...more

Crush wrote:

There are 7.5 billion people on the planet bro...

I completely understand your point. Playing the odds, that was bound to happen to someone so why can't it be true. But you can tell by the way he was talking that it was BS. Then if that wasn't enough, there was a "hole" other part to that "shitty" story.

Regardless, I had tears in my eyes when Steve was telling his story. That was hilarious.

|

8/29/2018 8:12 AM

Squirrelings wrote:

There's 40,000 people that listen to pulp. Not sure how this matters. Just sayin'.

Is that true? That's a nice sized audience.

|

8/29/2018 8:15 AM

MXD wrote:

The problem with the after dark segment is it's gotten to the point where people are making shit up just to try and be funny. ...more

Crush wrote:

There are 7.5 billion people on the planet bro...

MXD wrote:

I completely understand your point. Playing the odds, that was bound to happen to someone so why can't it be true. But you can ...more

Ya the kid telling that story even sounded like the sorta punk just calling for attention imo. It very well
Might have been fake. Keefer and Matthes can’t help the fake stories and if they called out their listeners for lying they’d look bad. Either way, just going with it is worth a laugh

|

8/29/2018 8:15 AM
Edited Date/Time: 8/29/2018 8:16 AM

MXD wrote:

The problem with the after dark segment is it's gotten to the point where people are making shit up just to try and be funny. ...more

Crush wrote:

There are 7.5 billion people on the planet bro...

MXD wrote:

I completely understand your point. Playing the odds, that was bound to happen to someone so why can't it be true. But you can ...more

Ya man, it's possible, but that's a long shot that both of those happened in the same session... That was a huge stretch

|

2017 RMZ450
2005 YZ250-sold :,(
1998 YZ250
2005 KX250F

80% of the time it works every time
IG @2HRacing
Thanks to : Factory Effex, N2Dirt, Acerbis, DT1, Fasthouse, Matix, FMF, ASV, 100% & Mika Metals

8/29/2018 8:16 AM

That's what Steve said on one of his recent shows. Roughly 40k downloads.

|

8/29/2018 8:17 AM

No, try it with Marx. Regard him, regard him!

laughing laughing

|

2017 RMZ450
2005 YZ250-sold :,(
1998 YZ250
2005 KX250F

80% of the time it works every time
IG @2HRacing
Thanks to : Factory Effex, N2Dirt, Acerbis, DT1, Fasthouse, Matix, FMF, ASV, 100% & Mika Metals

8/29/2018 8:17 AM

Crush wrote:

There are 7.5 billion people on the planet bro...

MXD wrote:

I completely understand your point. Playing the odds, that was bound to happen to someone so why can't it be true. But you can ...more

MotoMo165 wrote:

Ya the kid telling that story even sounded like the sorta punk just calling for attention imo. It very well
Might have been ...more

I agree, there is nothing Steve can do about those calls. I just think it takes away from the segment. Authenticity is always funnier.

|