J-Law Funny Pictures

Related:
Create New Tag

2/25/2009 11:55 AM

I can't find those funny pictures of J-Law, i.e. him at the drive thru window at McDonald's. I think there was a AM/PM one. The one with the jail bars, etc.

Any help would be much appreciated, I tried searching but couldn't find anything.

|

2/25/2009 12:10 PM

|

2/25/2009 12:16 PM

|

"The public sucks. Fuck hope." ~ George Carlin

2/25/2009 12:28 PM

Thanks, you guys are the best.

|

2/25/2009 12:29 PM



|

2/25/2009 12:31 PM

|

2/25/2009 12:37 PM

|

"The public sucks. Fuck hope." ~ George Carlin

2/25/2009 12:56 PM

another classic:



someone needs to dig up the one Ronron did where he put a jacjkass on Jlaws head, that one is hilarious

|

-OC
"Feed The Bull"
Twitter: @ocscottie | Facebook

2/25/2009 1:04 PM

ocscottie wrote:

another classic:



someone needs to dig up the one Ronron did where he put a jacjkass on Jlaws head, that one is hilarious

that's not right man...

wait look! i think he's winking at you

|

suck it

2/25/2009 1:20 PM



|

-If you really want to impress people with your computer literacy, add the words "dot com" to the end of everything you say, dot com.

2/25/2009 1:23 PM
Edited Date/Time: 2/25/2009 1:23 PM

hahaha If that asshole shit was done to any other rider it'd be pulled, but that's fucking funny!

|

"‘Oh yeah, Lawrence’s attitude is great.’ I hate hearing people say that, cause they’re just sucking up... It’s a little weird that it’s like that, but I’m the same person and I’ll probably always have the same attitude.” -Lawrence

2/25/2009 1:24 PM

We have a winner. I'm not a J-law hater, but this pic is funny.LMFAO!!

|

"I always tell the truth.... even when I lie"

2/25/2009 1:50 PM

oh this thread rules, almost as much as the photoshopped k-dub one from a couple years back, keep them coming!

|

2/25/2009 1:51 PM

straight^ wrote:

hahaha If that asshole shit was done to any other rider it'd be pulled, but that's fucking funny!

yup

|

2/25/2009 2:01 PM

Robert, Fell for it again

|

2/25/2009 2:16 PM



























|

-If you really want to impress people with your computer literacy, add the words "dot com" to the end of everything you say, dot com.

2/25/2009 2:19 PM



This one is flat out hilarious. Coke all over flat-panel monitor...
|

"The public sucks. Fuck hope." ~ George Carlin

2/25/2009 2:43 PM
Edited Date/Time: 2/25/2009 2:45 PM

Yamaboy RULES!!! LMFAO!!

Look out, Sondra!!

|

The PD441 of Motodrive

2/25/2009 2:54 PM

HAHA...AWESOME!

Wheres the picture of the pool, with it photoshopped?

|

Steelers 15-4 ...Pittsburgh'The only 6 time SuperBowl Champions!

2/25/2009 3:49 PM

|

2/25/2009 3:58 PM

haha he must love comming on here and laughing at all you homos, you all try to shit on him but your the ones sitting on your ass photo shopping him....

|

if your reading this you probably think you know everything.

2/25/2009 4:26 PM

motocross377 wrote:

haha he must love comming on here and laughing at all you homos, you all try to shit on him but your the ones sitting on your ass photo shopping him....

All in good fun noob, now stfu.

|



Chuck Norris is 1/8th Scottish. This has nothing to do with ancestry, the man ate a fucking Scotsman!

2/25/2009 4:34 PM
Edited Date/Time: 4/16/2016 10:39 PM

PD441 wrote:

Yamaboy RULES!!! LMFAO!!

Look out, Sondra!!

That's one of my more flattering ones, he does amazing work, his Kevin Windham pics are by far my favorite of all time. I guess the time to be concerned is when he stops making fun of me right ?

S

|

2/25/2009 5:55 PM

motocross377 wrote:

haha he must love comming on here and laughing at all you homos, you all try to shit on him but your the ones sitting on your ass photo shopping him....

I'd be willing to bet the guy has enough of a sense of humor to laugh at most of these, were he to see them.

Just a guess but from hearing him speak he doesn't seem like he's that uptight about people making fun of him on the internet.

|

2/25/2009 6:05 PM

He probably loves it and it seems there is a direct connection between someone typing "haha" or "hahaha" or "aha" and that person being a complete douche.
"just saying"

|

2/25/2009 6:27 PM

This thread has potential.

|


You lose 100% of the chances that you never take!

2/25/2009 6:31 PM

motocross377 wrote:

haha he must love comming on here and laughing at all you homos, you all try to shit on him but your the ones sitting on your ass photo shopping him....

ShoujoKakumei wrote:

I'd be willing to bet the guy has enough of a sense of humor to laugh at most of these, were he to see them.

Just a guess but from hearing him speak he doesn't seem like he's that uptight about people making fun of him on the internet.

of course he will laugh at them.. he's always high!.. im just sayin

|

2/25/2009 6:47 PM

Is J-Law slow in the mind? Not trying to be funny. You think he shaves his chest?

|

2/25/2009 8:02 PM

ocscottie wrote:

another classic:



someone needs to dig up the one Ronron did where he put a jacjkass on Jlaws head, that one is hilarious

By far and away the funniest one.

|

#10v

2/25/2009 8:27 PM

Racer92 wrote:

How'd BL get in to this thread?

|

Ask not what your country can do for you, unless you can afford a lobbyist.