Dungey fires back at Villopoto!

Related:
Create New Tag

8/31/2018 3:47 PM

Check RD's Instagram seems he has a sense of humour!
He has 45 seconds in him!!

|

8/31/2018 3:48 PM

bentiggerwyles wrote:

Check RD's Instagram seems he has a sense of humour!
He has 45 seconds in him!!

That's not what his wife said!!!!


Love the banter betweeh all the guys. Awesome to see they are having fun with it.

|

8/31/2018 3:48 PM

pics or gtfo

im lazy

|

~cOmptOn310~

8/31/2018 3:49 PM

|

8/31/2018 3:50 PM

|

8/31/2018 3:50 PM

Someone smarter may be able to embed the video!

|

8/31/2018 3:52 PM

Hahahah yes!!

|

2017 RMZ450
2005 YZ250-sold :,(
1998 YZ250
2005 KX250F

80% of the time it works every time
IG @2HRacing
Thanks to : Factory Effex, N2Dirt, Acerbis, DT1, Fasthouse, Matix, FMF, ASV, 100% & Mika Metals

8/31/2018 3:54 PM

Sweet!

|

8/31/2018 3:59 PM

Hell yeah. This is shaping up to be a great event this year. Throw a few more bad ass retired guys in there and this will be epic.

|

8/31/2018 4:00 PM

laughing laughing laughing fucking classic !
|

8/31/2018 4:03 PM

Hahaha!! I think Dungeys gonna kick some ass!

|

8/31/2018 4:06 PM

Isnt it weird how people dont think of consistency when they think of RV... yet he won 4 straight sx championships with Dungey right behind him in 2nd place the whole time.... makes no sense. He had Eli speed with Dungey consistency... in SX.

|

8/31/2018 4:06 PM

Poor Stankdog...

|

8/31/2018 4:08 PM

He's got a very good point about RV being beat by a guy he had never heard of.

|

8/31/2018 4:09 PM

“You got beat by a guy on a KTM I have never even heard of and I ride for them”

Steinke’s out here catchin’ strays, lol

|

8/31/2018 4:14 PM

c'mon bubba!!!!!!! do it for the brand!!!!w00t w00t w00t w00t w00t

|

8/31/2018 4:26 PM

It’s about time. Let’s go RD!

|

8/31/2018 4:27 PM

Gonna be so dope!

|

8/31/2018 4:28 PM

|

The Mini Plate Keychain Guy

Store: cmxgraphics.com
Instagram: @cmxgraphics.co


8/31/2018 4:37 PM

hahahaha this is great!!

|

8/31/2018 4:40 PM

So now its rv,rd, Stankdog, who else is in? Reed?

|

8/31/2018 4:48 PM

Oh snap! I must have to get off of the couch and drive the 36 miles to Pomona!

|

8/31/2018 4:52 PM

Smart move to make the event solely focused on two strokes and getting names like Dungey and Villopoto to come have fun. Turning this event into something serious with a handful of the factory pros wasn't getting the attention like they hoped.

|

8/31/2018 5:14 PM

Hopefully the purists don't deem the event too prestigious for Ron Mac to race it .

|

8/31/2018 5:16 PM

All those Vitards that have spouted "2 strokes are dead", "they ain't coming back" for years and years all the while that 2 strokes have been coming back...where are they at? All I hear is crickets, and braaaaaappppp!wink

|

8/31/2018 5:24 PM

And someone said the Dungenator would be a drag at parties. Sounds like a sense of humor to me. For some reason, Straight Rhythm just became something I'm interested in watching.

|

If it ain't yer's don't take it, If it ain't the truth dont say it, If it ain't right don't do it...Marcus Aurelius

8/31/2018 5:30 PM

Anyone want tomorrow's lotto numbers? laughing Photo

|

8/31/2018 5:37 PM

Did he change it from 7 straight wins to 8? It says 8 on his IG account now

|

8/31/2018 5:52 PM

They're racing for beers. Shit just got serious.

|

8/31/2018 6:31 PM

Very cool

|