Coors to you!

Related:
Create New Tag

8/24/2019 10:30 PM

Good to see the comrades. Cheers!

|

"If you are going through HELL, keep going."-Winston Churchill
"A man needs a little madness or else he never dares cut the rope and be free"-Zorba
Blur the technicolor

8/24/2019 10:43 PM

|

8/24/2019 10:52 PM

Cheers to all !! ^^^ Great pic above.

|

There's something happening here, what it is ain't exactly clear.

8/24/2019 10:53 PM

How can you not love that dude?

|

-OC
"Feed The Bull"
Twitter: @ocscottie | Facebook

8/24/2019 11:02 PM

That's true sportsmanship from two of the best, and it's good to see a different side of Eli...relax'n.

|

There's something happening here, what it is ain't exactly clear.

8/24/2019 11:06 PM

Full of water

|

8/24/2019 11:13 PM

689 wrote:

Full of water

Duh. It’s Coors.

|

8/25/2019 1:34 AM

Best light beer ever. I’ll drink those all day long. Mix in a few shots if you wanna get effed up

|

8/25/2019 6:54 AM

Really cool to see those two having a beer together

|

"I decline to resign to maturity"

8/25/2019 7:07 AM

Like Scottie said...

We're so fortunate he's come here to race and live. What an amazing ride from those guys today. Marvin too. Heal up, Marv!

|

8/25/2019 7:08 AM

photo of the year

|

8/25/2019 7:21 AM

Because even at the highest levels, we are still just a bunch of dudes that like cold beer and dirt bikes.

Congrats to them both

|

shit'll buff out

8/25/2019 7:43 AM

689 wrote:

Full of water

Zachintosh wrote:

Duh. It’s Coors.

With a little bit of nickel piss for flavor. 🤮

|

We are the sum of a 1,000 lives. What we know is almost nothing at all.

8/25/2019 9:28 AM

That KR94 guy has a lot of class👍🏻👍🏻

|

8/25/2019 9:37 AM

That’s such a rad picture

|

8/25/2019 9:39 AM

I got goosebumps seeing and reading that. Awesome sportsmanship.

|

8/25/2019 10:03 AM

That makes me stoked for next year!

|

I ripped a start from Egypt and I was happy about that.

8/25/2019 10:08 AM

Burp. Photo

|

8/25/2019 11:07 AM

^^Someone photoshop Alessi peeking from around the back of the podium looking for a hug

|

8/25/2019 6:06 PM

slipdog wrote:

^^Someone photoshop Alessi peeking from around the back of the podium looking for a hug

🤣🤣🤣perfect

|

kcco

8/25/2019 6:16 PM

Sad Kenny didn't had some of our good german pils beers with him. 🤣
I vote this as the photo of the year btw.

|

8/25/2019 6:20 PM
Edited Date/Time: 8/25/2019 6:22 PM

Hopefully Coors can work it into a commercial, seems like a no brainer to me, $$$$$$$.

|

"If you are going through HELL, keep going."-Winston Churchill
"A man needs a little madness or else he never dares cut the rope and be free"-Zorba
Blur the technicolor

8/25/2019 6:23 PM

That is awesome!! Two of the best having fun after it's over. Doesn't get much better than that!

|

8/25/2019 6:57 PM

This is the stuff that makes this sport awesome, after a year of doing battle these guys have enough respect for each other to do this. Says a lot about both of them as people.

|

Make Hillclimb Great Again

Ratbeach Racing

Instagram / YouTube: @485Josh

3dpmoto.com



8/25/2019 7:41 PM

That’s OUTFUCKINGSTANDING, cheers to both of them on a great year.

|

Mantis Toboggan, M.D

8/25/2019 8:06 PM

Luv it.. Thnxz for posting..

Great to see as a big fan of the sport. cool

|

Speak softly and carry a big stick.

8/26/2019 12:02 PM

man, what a badass picture.

i can't count the number of times i've shared a beer with a buddy after a ride, really puts things into perspective.

props to these two badasses

|

8/26/2019 12:09 PM

First it was outback steakhouse and now Coors light. Lol

|

8/26/2019 1:23 PM

Love this. Cold Beers should be mandatory for all podium racers.

|

8/26/2019 1:35 PM

689 wrote:

Full of water

Definitely water.....

|