Anyone know who Reedy was going to coach this year?

Related:
Create New Tag

1/10/2021 2:33 PM

Photo
|

1/10/2021 2:36 PM

Jett?

|

1/10/2021 2:50 PM

Im going to say Webb

|

Official member of the ElHombre fan club


Team MooseCAN

Deano2021

1/10/2021 2:59 PM

Deano

|

1/10/2021 3:04 PM

Sounds like a typical Reed cast......

|

1/10/2021 3:13 PM

APLMAN99 wrote:

Sounds like a typical Reed cast......

Sounds like a typical shitty person with a shitty attitude response

|

1/10/2021 3:20 PM

Probably because the team had to deal with his crap when he was a rider and really didn’t want to deal with it again as a coach

|

1/10/2021 3:25 PM

Motogoof wrote:

Probably because the team had to deal with his crap when he was a rider and really didn’t want to deal with it again as a coach

Team: here's a 22, 23, 24 and 25 mm clamps. Test them out and let's see what you like.

Rider: I like the 22

Reed: we need a 22.3 and a 22.6 clamp also

|

Washed up moto and enduro weekend warrior.

1/10/2021 3:31 PM

Motogoof wrote:

Probably because the team had to deal with his crap when he was a rider and really didn’t want to deal with it again as a coach

MxKing809 wrote:

Team: here's a 22, 23, 24 and 25 mm clamps. Test them out and let's see what you like.

Rider: I like the 22

Reed: we need a 22.3 and a 22.6 clamp also

so true.. RC4 and Stew where the same. its just not spoken about.

that is the difference between then and now.
stew,Rc and reed where looking for every edge to get the absolute best out of the bike.

ricky and chad talk about it on a podcast with Gypsy Tails about how much testing went into bikes compared to then and now.

now, its ride whats given haha

|

1/10/2021 3:39 PM

I also would like to know who he was going to coach. Kind of crazy a team didn’t like the idea when he is retiring.

|

1/10/2021 3:42 PM

Motogoof wrote:

Probably because the team had to deal with his crap when he was a rider and really didn’t want to deal with it again as a coach

MxKing809 wrote:

Team: here's a 22, 23, 24 and 25 mm clamps. Test them out and let's see what you like.

Rider: I like the 22

Reed: we need a 22.3 and a 22.6 clamp also

deanwhite51 wrote:

so true.. RC4 and Stew where the same. its just not spoken about.

that is the difference between then and now.
stew,Rc and reed where looking for every edge to get the absolute best out of the bike.

ricky and chad talk about it on a podcast with Gypsy Tails about how much testing went into bikes compared to then and now.

now, its ride whats given haha

If it’s good enough for Kawasaki...

|

1/10/2021 3:51 PM

CPR wrote:

Sounds like a typical shitty person with a shitty attitude response

Hello Ellie.

|

1/10/2021 4:09 PM

APLMAN99 wrote:

Sounds like a typical Reed cast......

CPR wrote:

Sounds like a typical shitty person with a shitty attitude response

I was pretty sure that this would come from an Aussie.....!

|

1/10/2021 4:24 PM

Norte Dame

|

1/10/2021 4:40 PM
Edited Date/Time: 1/10/2021 4:41 PM

APLMAN99 wrote:

Sounds like a typical Reed cast......

CPR wrote:

Sounds like a typical shitty person with a shitty attitude response

APLMAN99 wrote:

I was pretty sure that this would come from an Aussie.....!

😂 And I wasn’t surprised that your comment came from a yank, but all good, pulling the piss out of each other is the Aussie way.

|

1/10/2021 4:43 PM

CPR wrote:

Sounds like a typical shitty person with a shitty attitude response

APLMAN99 wrote:

I was pretty sure that this would come from an Aussie.....!

CPR wrote:

😂 And I wasn’t surprised that your comment came from a yank, but all good, pulling the piss out of each other is the Aussie way.

At least you’re not a stereotypical Aussie and haven’t hardened the fuck up!!!!!!!

|

1/10/2021 5:54 PM

My guess would be Jett

|

1/10/2021 6:54 PM

js451 wrote:

My guess would be Jett

100% no.

|

1/10/2021 8:04 PM

Motogoof wrote:

Probably because the team had to deal with his crap when he was a rider and really didn’t want to deal with it again as a coach

MxKing809 wrote:

Team: here's a 22, 23, 24 and 25 mm clamps. Test them out and let's see what you like.

Rider: I like the 22

Reed: we need a 22.3 and a 22.6 clamp also

Then you build it.

|

1/10/2021 8:31 PM

Deano

|

1/10/2021 8:33 PM

Pretty sure he's referring to KTM for Marv. Him and Pit have ancient beef, hence why KTM Red Bull pushed for Barcia, Tickle etc over Chad.

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1/10/2021 8:44 PM

There are times I enjoy Chad... but the drama "click bait" stuff he does... I'm over it and it makes my butt itch.

|

1/10/2021 8:53 PM

Crush wrote:

Pretty sure he's referring to KTM for Marv. Him and Pit have ancient beef, hence why KTM Red Bull pushed for Barcia, Tickle etc over Chad.

Not sure he would call Marv a ‘kid’?

|

1/10/2021 9:12 PM

Crush wrote:

Pretty sure he's referring to KTM for Marv. Him and Pit have ancient beef, hence why KTM Red Bull pushed for Barcia, Tickle etc over Chad.

CPR wrote:

Not sure he would call Marv a ‘kid’?

Menat filling in for Marv... work with Coop, and all the TLD/Husky kids.

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1/10/2021 9:34 PM

Crush wrote:

Pretty sure he's referring to KTM for Marv. Him and Pit have ancient beef, hence why KTM Red Bull pushed for Barcia, Tickle etc over Chad.

CPR wrote:

Not sure he would call Marv a ‘kid’?

Crush wrote:

Menat filling in for Marv... work with Coop, and all the TLD/Husky kids.

Never heard of this Menat. Someone is filling in for Marv? Is he injured again?

|

1/10/2021 11:32 PM
Edited Date/Time: 1/10/2021 11:34 PM

PTshox wrote:

There are times I enjoy Chad... but the drama "click bait" stuff he does... I'm over it and it makes my butt itch.

So answering someone’s question is click bait? 🙄

I think the butt itch may be your problem 😂 Combantrin is good I heard.

|

1/11/2021 2:02 AM

Goddammit, iPhone spelling. I meant Marv, when he was injured last year.

|

Cheers, Crush
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1/11/2021 2:31 AM

Roger DeCoster is an arrogant wanker. Even RV agrees.

|

1/11/2021 2:53 AM

Chris99Flannery wrote:

Roger DeCoster is an arrogant wanker. Even RV agrees.

What’s that opinion got to do with the question? If you know more, please tell.

|

1/11/2021 4:03 AM

PTshox wrote:

There are times I enjoy Chad... but the drama "click bait" stuff he does... I'm over it and it makes my butt itch.

IMO he just speaks his mind and is very honest. People are always moaning about all the riders giving cookie cutter responses and keeping things hidden.
At least he told the truth without throwing anyone under the bus.
Guess the old saying goes, you can’t please all of the people all of the time.

|