2018 KX450F $5600

Related:
Create New Tag

10/7/2018 7:29 AM

2018 KX450F 2.3 hours, Race Tech spring conversion, Michilen Starcross 5 tires. Also includes stock plastics and tires. Located in North Florida. Not interested in any trades, title in hand. Photo
Photo
Photo

|

10/7/2018 7:51 AM

Whats it sprung for? Front and rear?

|

10/7/2018 8:36 AM

Rear is stock. The front spring conversion is sprung for a vet A rider.

|

10/7/2018 9:02 AM

Motobeau179 wrote:

Rear is stock. The front spring conversion is sprung for a vet A rider.

Should i guess the weight or spring rate ? Lol

|

10/7/2018 9:20 AM
Edited Date/Time: 10/7/2018 9:34 AM

.96 spring on the conversion
175lbs without gear

|

10/7/2018 9:34 AM

Motobeau179 wrote:

.96 spring on the conversion
175lbs without gear

Thanks

|

10/7/2018 12:19 PM

Motobeau179 wrote:

.96 spring on the conversion
175lbs without gear

mxb2 wrote:

Thanks

Why do u ask about basically every single bike for sale on here? Ask reason for selling, spring rates, if recalls have been done, how many have you bought that you have inquired about?

|

10/7/2018 12:23 PM
Edited Date/Time: 10/7/2018 12:25 PM

Motobeau179 wrote:

.96 spring on the conversion
175lbs without gear

mxb2 wrote:

Thanks

yz133rider wrote:

Why do u ask about basically every single bike for sale on here? Ask reason for selling, spring rates, if recalls have been ...more

Or post all info needed, then no questions would be asked. Pretty simple

|

10/7/2018 12:25 PM

I ask for friends that are looking, that dont have social.media. why does it bother you. ? Maybe you just should continue low balling on vital. Or if sellers would post all info, no questions would be asked.

|

10/7/2018 12:42 PM

mxb2 wrote:

I ask for friends that are looking, that dont have social.media. why does it bother you. ? Maybe you just should continue low ...more

I guess you've got a buyer lined up then since your asking about this bike?

|

10/7/2018 1:08 PM

mxb2 wrote:

I ask for friends that are looking, that dont have social.media. why does it bother you. ? Maybe you just should continue low ...more

yz133rider wrote:

I guess you've got a buyer lined up then since your asking about this bike?

Not with suspension on the bike now. Extra $$, unless you pay for it, since you are so concerned.. Go low ball sellers dude. You dont like it, simple. Scroll or dont read

|

10/7/2018 1:32 PM

mxb2 wrote:

I ask for friends that are looking, that dont have social.media. why does it bother you. ? Maybe you just should continue low ...more

yz133rider wrote:

I guess you've got a buyer lined up then since your asking about this bike?

mxb2 wrote:

Not with suspension on the bike now. Extra $$, unless you pay for it, since you are so concerned.. Go low ball sellers dude. ...more

So thats a no. Kicking tires as usual lol

|

10/7/2018 1:37 PM

yz133rider wrote:

I guess you've got a buyer lined up then since your asking about this bike?

mxb2 wrote:

Not with suspension on the bike now. Extra $$, unless you pay for it, since you are so concerned.. Go low ball sellers dude. ...more

yz133rider wrote:

So thats a no. Kicking tires as usual lol

He does it to every single post on here & on Facebook

|

10/7/2018 1:43 PM

mxb2 wrote:

Not with suspension on the bike now. Extra $$, unless you pay for it, since you are so concerned.. Go low ball sellers dude. ...more

yz133rider wrote:

So thats a no. Kicking tires as usual lol

DTR830 wrote:

He does it to every single post on here & on Facebook

Kinda like him low balling every sale.

|

10/7/2018 1:46 PM

yz133rider wrote:

So thats a no. Kicking tires as usual lol

DTR830 wrote:

He does it to every single post on here & on Facebook

mxb2 wrote:

Kinda like him low balling every sale.

Feel free to go thru my post history and let me know the last time ive low balled a for sale ad? Ive commented damn thats tempting to a couple of very nice bikes, but not asking endless questions on every bike with zero legit interest.

Low ball or not at least id be making an offer too...

|

10/7/2018 2:09 PM

DTR830 wrote:

He does it to every single post on here & on Facebook

mxb2 wrote:

Kinda like him low balling every sale.

yz133rider wrote:

Feel free to go thru my post history and let me know the last time ive low balled a for sale ad? Ive commented damn thats ...more

I could care less what you do, and you still didnt buy shit. Whatever price you offered. So yea you wasted the sellers time buy making some low ball offer,knowing they wont sell it at that price. Like I said the bike info wasnt on there. You are bothered by a mx site post. Lol.

|

10/7/2018 2:22 PM

I would have been better off posting it on Craig’s list...

|

10/7/2018 2:40 PM

Motobeau179 wrote:

I would have been better off posting it on Craig’s list...

My bad man. Sorry for the hijack. I didnt know i had stalkers.

|