vTriple's Forum Activity

Reply to Osborne should be docked points 5/8/2017 3:04 PM

My golden rule is 50% of the bike in front of the other rider? If true it's the rider's fault behind that didn't check up.

Reply to Osborne should be docked points 5/8/2017 12:49 PM

It turns out Google does work nice job!

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 7:02 PM

Come on man the least we can do here is be honest with ourselves and each other. We both know you wouldn't spend that time talking to someone my age in person. That's clearly below you.

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 7:01 PM

Computer nerds are OP. So while yes I'm a nerd, I did successfully start this troll. It was pretty successful considering all the responses I've generated(I'm the troll here clearly). Let me stop you before you try to make some other silly claims about ... more »

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 6:52 PM

When a Troll gets bored of unoriginal shit like words such as "snowflakes" and stirs to pot to get some real OG comments.

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 6:50 PM

I know it must be hard to get taken to school by someone younger considering all that bottled up hate you have for the younger generations.

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 6:46 PM

I'm ok with insulting myself I'm not nearly as insecure as plebs like you. When you stop being an ageist piece of crap we can talk about pearls.

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 6:43 PM

Yeah I was really stupid for posting each of those 29 posts. Glad it doesn't count all my original posts or I'd have to own a lot more.

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 6:33 PM

So then you're not stupid nice job. Now get rid of that ageist crap and you might actually be a decent person. Also I mentioned how useless the education was. Sorry that was too next level for you to understand. Actually the research and ground breaking ... more »

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 6:26 PM

That's much better gg wp.

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 6:25 PM

Everyone that uses Vital MX ROFL. Well I messed up some grammar now please tell me how that has anything to do with IQ? If that was a programming error we could talk about the flaw in the logic thought process however spelling and english are not in ... more »

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 5:55 PM

please troll harder. Though someone with my skillset is worth big dollars to any fortune 500 company.

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 5:46 PM

cute try though. While I support Bernie Sanders because he is the least corrupt politician we have I don't support many of his ideas and policies.

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 5:21 PM

Alright fair enough I said I would so here it is: Bachelor's degree In Computer Network security(completed in 3 years)(participation trophy wot) I was the first Malware Researcher to break Cryptowall 1.0 and allow millions of people to get their files ... more »

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 5:14 PM

lol I could care less if I get kicked. I hardly post on this joke of a website for a reason. The security flaws here are insane.

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 5:12 PM

LOL... So yes IQ is not an assessment of actual raw intelligence. Sorry I don't see any wise-men using a site like Vital MX. I mean unless you love sending that password over plain text to some super shitty insecure website. I used the IQ test because ... more »

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 5:08 PM

Also let me save you some time on how this conversation will go if you choose to pursue it. If you by any means attempt to claim to being smarter I will bring my actual qualifications to the table and you will be left feeling stupid there is nothing ... more »

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 5:00 PM

So you support a traitor to lead America? I'm sure the Russian's will be sure to send you a nice little cake for your efforts.

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 4:58 PM

If you voted for Trump you already failed the IQ test. So why should we give you a second chance?

Reply to Osborne should be docked points 5/7/2017 4:47 PM

lol hypocrite how? Sorry if you voted for Trump you're stupid. Russia played you like a fiddle.