Added a comment about video CRASH: RJ Hampshire - 2018 Spring Creek Motocross National 7/25/2018 6:03 PM

Does this dude yardsale every race or some shit? Lol

-1 0 1

This video has 2 comments.

Added reply in a thread No Barcia outrage? 7/22/2018 7:30 AM

Well... Thats not exactly a big jump, more like a scrub hill... Bogle had about 100 yards to see Barcia moving over on him, so plenty of time to react. Besides, Barcia did most of his "crossing" when they were on the ground. Fair play, IMO

Added reply in a thread Different color rims 7/18/2018 12:46 PM

nah bro, cant ride it. you just gotta wait

Added reply in a thread Support needed for severely injured Local indiana rider Evan Faucett. 7/17/2018 8:28 PM

fuck this sport sometimes

Added reply in a thread help me settle an argument 7/17/2018 7:44 PM

nah, they dont. not sure where that rumor comes from, but none of my heavy video-game playing friends are any good at anything physical besides being nerds

Added reply in a thread The little connector pipe on the front of rear brake pedals? 7/17/2018 2:52 PM

It stops the rider from being a pussy and using the rear brake. Keeps it locked out bruh

Added reply in a thread MX Simulator tips? 7/16/2018 6:37 PM

Step 1) Be fast Step 2) Dont be slow Step 3) ???

Added reply in a thread Post your gnarliest injury (not for the squeamish) 7/14/2018 6:53 AM

Mtb without kneepads 2 surgeries... One to clean it up then another to pull out a piece of bone. Nothing broken/torn but still hurts like a mother effer today
Added reply in a thread Ken Roczen's Plain Jane Goggle Program? 7/12/2018 9:42 AM

A few brain cells

Started new thread ISO: 2009 KTM 300EXC Right side engine case (kickstarter side) 7/11/2018 10:45 AM

Title says it all

This forum thread has 1 reply

Added reply in a thread Eli's bike issue? 7/8/2018 6:27 AM

Maybe it was that thing thats on the side of his motor? Anybody know what that is?

Added reply in a thread Kenny's got no swag! 7/7/2018 11:23 AM

Kenny? The guy that had both of his arms almost ripped off? Yea his style sucks bro!

Added reply in a thread Bagget and the "new" KTM 7/4/2018 11:28 PM

BRAKE R A K K E T T

Added reply in a thread Decided to sell my quad 7/4/2018 1:48 AM

How are you going to break the news to your boyfriend?

Added reply in a thread 2018 YZ250F locked up 7/3/2018 6:15 AM

Nah bro, they only put the rev limiter there cuz it sounds cool. Ur supposed to ride the bike in 5th gear at like 3000 rpm

Added reply in a thread Rider look-alike thread..... 7/2/2018 5:33 PM

laughing
... more »
Added reply in a thread Pants for Fat(ter) Guys that aren’t Black? 7/2/2018 12:13 PM

Excuse me sir, but there are no gear companies that discriminate based on race. How dare you suggest such a thing!

Added reply in a thread Who has impressed the most so far? 7/2/2018 4:00 AM

JUSTIN COOPER U S T I N C O O P E R ps. Im not NyMotocross, I just think Cooper is the tits

Added reply in a thread Steve Matthes: Suspension guys are massive perverts 6/29/2018 6:32 PM

IN AND OUT IN OUT IN AND FUCKING OUT

Added reply in a thread RedBud national worth going to ? 6/29/2018 5:30 AM

Does a bear shit in the woods?