frosted flakes's Forum Activity

Reply to 125 Buyer Question 12/19/2016 7:10 AM

Either buy a new 150sx or buy and old alum yz frame and build it. I'd rather save money and enjoy building than buying a new bike but that's me. On the end you'll save more on it too.

Reply to Your first thoughts when you think of a certain bike brand 12/1/2016 9:19 AM

Honda- turned into a turd (even tho I ride one) Suzuki- turning is the only thing left Yamaha- reliable and powerful (can't forget us fmx noobs and the yz 250) Husky- campflauged katooms Alta- fast toy bikes KTM- your fast brother you hate but still ... more »

Reply to Jetting help 11/29/2016 6:40 AM

Yes, family friend who owned a power sports dealer/shop rebuilt it and put the recommended pro circuit jets in it.

New thread Jetting help 11/28/2016 9:50 AM

Have an 04 cr125 with the shitty mikuni carb. Have a pc platinum w an r304 and v force 3 reeds, still has awful bog coming off the bottom end. I hate tuning carbs and I've pretty much given up. It's about the 60's here in Phoenix and is about 1200-1300 ... more »

This forum thread has 6 replies.

Reply to Jetting help 11/28/2016 9:38 AM

Pc platinum*

New thread Jetting help 11/28/2016 9:38 AM

Have an 04 cr125 with the shitty mikuni carb. Have a pc platinum w an r304 and v force 3 reeds, still has awful bog coming off the bottom end. I hate tuning carbs and I've pretty much given up. It's about the 60's here in Phoenix and is about 1200-1300 ... more »

This forum thread has 3 replies.

Reply to Post a pic of ur truck 10/31/2016 8:23 AM

Reply to Post a pic of ur truck 10/31/2016 8:22 AM

Gotta love the r/t's
Reply to Josh Hansen 10/31/2016 8:07 AM

Yeah, somewhat true but until weed is legal here in all states we can still beg to differ. Honestly though who cares, vital's gotta stop going political and shit

Reply to Josh Hansen 10/31/2016 8:02 AM

That was on point

Reply to Js7 Kawasaki? 10/28/2016 8:24 AM

Honestly this is just one of the worst lineup seasons I've seen, besides maybe Kenny and a few others.

Reply to Js7 Kawasaki? 10/28/2016 8:23 AM

Ikr I did too after this

Reply to Js7 Kawasaki? 10/28/2016 7:34 AM

And yes, I have read all other forums about mookie and James so don't crucify me

New thread Js7 Kawasaki? 10/28/2016 7:33 AM

Thoughts?

This forum thread has 23 replies.

Reply to What is your commute to your fav track? 9/29/2016 8:06 AM

Oh and forgot to mention, 45 minutes to the Brickyard Compound if I'm feelin riding ramps, all private

Reply to What is your commute to your fav track? 9/29/2016 8:01 AM

30 min to canyon, 20 if im driving 1 hour to acp 1 1/2 to motoland ET is a shitole so wont go there at all 4 hours to the new track being built south of st. johns, az in eagar

Reply to Barcia and DV 9/28/2016 8:04 AM

is an r8 the only thing they wanna buy???

Reply to What Happened To Ryan Clark Team Solitaire 9/28/2016 7:52 AM

do you know what company? I happen to be in the business...

Reply to JS7 to RCH? 9/21/2016 8:03 AM

but barcia can finish most races and is faster...

Reply to Losing 2 Freestyle Riders in one week 9/15/2016 8:20 AM

Both also have GoFundMe accounts, one for Paul's wife, and the other for Arlyn's wife and two daughters.