Added reply in a thread Triple Clamp brands 3/21/2019 5:27 PM

I had Ride Engineering on my ‘04 Honda 250f back in 2006 and they honestly sucked. That was obviously awhile ago tho haha.

Added reply in a thread 2020 AC92 450 3/21/2019 10:24 AM

Is this sarcasm? Please tell me it is.

Added reply in a thread Our sport is guna die if we don’t start racing 3/21/2019 6:18 AM

I’m a police officer, doubled my income because of overtime last year. Bring a lunch daily, I don’t have the luxury of eating out like a normal 9-5’er. There is a vast difference between cutting corners and getting in the sport dirt cheap, and doing ... more »

Added reply in a thread Our sport is guna die if we don’t start racing 3/21/2019 4:59 AM

I don’t think the answer is “get off our butts and start racing”, more so than it is “make motocross affordable again”. This used to be a poor mans sport. Entry fees and racing a couple classes alone can come to over $100. It’s just not feasible anymore ... more »

Added reply in a thread Story time: When a pro flew past you 3/20/2019 7:34 AM

Had to be 06/07, Kyle Cunningham on YoT yz250f at the time and was riding on my buddies track before ‘Dilla. Was cool to be on the track with him for sure. Also ridden with Kiniry, J and P Carpenter.

Added reply in a thread KTM Sprocket Bolts 3/18/2019 11:29 AM

Doesn’t look worn to me, teeth are still straight with depth, obviously uses chain wax.

Added reply in a thread "I wouldn't ride without them.." 3/18/2019 9:56 AM

I wore Asterisk years ago. About 5 years ago I made the switch to Thor Force guards. They’re hinged, but not an over to the top brace.

Added reply in a thread 2020 AC92 450 3/18/2019 9:34 AM

I think it would be smart of Pro Circuit to have a couple 450’s in the stable for next year.

Added reply in a thread 2007 kx250 2 stroke brand new condition 3/18/2019 7:53 AM

I’m done with this east coast shit, I’m heading to AZ. No bikes out here like that!

Added reply in a thread Corner Speed in SX. Today v. '03-06 3/18/2019 5:42 AM

You mention falling asleep....I actually did that after the 250 main this past weekend.

Added reply in a thread What’s going on with Tomac.? 3/17/2019 10:12 AM

I think it’s disrespectful to compare Tomac to Stew...comparatively, Tomac hasn’t done jack.

Added reply in a thread Does Gallagher Penalize Webb? 3/17/2019 8:15 AM

Somehow I knew that there was going to be a topic on this. Vital never disappoints. Also makes me wonder how many of you have watched a national race...

Added reply in a thread Fox Stock, I had no idea 3/17/2019 6:06 AM

Wow, that is a slick color scheme.

Added reply in a thread Justin Hll Indy 3/16/2019 2:48 PM

Lol nope, nope, nope.

Liked a bike check Honda CR 125 2005 (factory replica) 3/14/2019 3:16 AM
Honda CR 125 2005 (factory replica)
Added reply in a thread Tomac can win championship by 2 pts 3/11/2019 6:05 AM

I just watched it over again. Reed was clearly leaning on Roczen, the only reason they didn’t both go down is bc they veered into Seely who kept Reed up ?.

Added reply in a thread Tomac points directly to Webb, the hunt begins! 3/11/2019 5:28 AM

I think he was trying to show sarcasm through text. It makes more sense that way.

Added reply in a thread rm 125 still competitive? 3/8/2019 1:13 AM

This thread is actually kinda sad if you think about it.

Added reply in a thread Spoke with my airbrush... 3/7/2019 11:20 AM

Good God that’s sexy.