4li2k73z   Share your Vital activity on Facebook (More info)
close
Added reply in a thread Proper use of the word LOSE 10/2/2013 4:16 PM

their you have it

Added reply in a thread What does this say?? 10/2/2013 3:49 PM

... more »

Added reply in a thread HELP!! 99 One Industries Elsinore Kit 8/29/2013 2:44 PM

ehhhh

Added reply in a thread How scary a leap was Suicide Mountain ? 8/28/2013 3:14 PM

good read on it right here http://motocrossactionmag.com/Main/News/29fd44eb-cc11-4c1d-8396-4672dd0fa97d.aspx it was gnarly even by today's standards id say.. although ive seen plenty of local novice/int. kids do stuff just as gnarly these days too

Added reply in a thread Cracked. 8/21/2013 9:58 PM

just out of curiosity, wtf do you think its off of?

Added reply in a thread This thread used to have something to do with RV. Now it doesn't. 8/13/2013 12:22 PM

i forget, how did the aussies do?

Added reply in a thread WP46 xgames 8/8/2013 4:40 PM

that about sums it up

Added reply in a thread Lucas Oil MX Park 8/2/2013 6:40 PM

Not yet. Real soon tho. It'll be well worth the wait too from what I've been told. It's already in progress,just not quite done yet.

Added reply in a thread Canard Cutting track 7/27/2013 10:47 PM
Added reply in a thread Kinda weird TV schedule this weekend. 6/21/2013 8:07 PM

time warner in socal. lmao wtf 10 -12 Budds Creek Live on FUEL 12 - 1 Budds Creek Live on KNBCD 1 - 2 Budds Creek Live on NBCSP

Added reply in a thread Too old to moto? Anyone dual sporting? 6/14/2013 12:44 PM

im getting one next month. really wanted the ktm, but can't justify the $10g price tag.. kicked around the idea of the new CRF250L, but got talked out of that one pretty quick (320lb 250f)... so now it's looking like i'm getting one of these. waiting

... more »

Added a comment to SLAPAHO's setup 6/12/2013 12:59 PM
C50_s780_92308910_1271226102

yeah, love the Yosh exhaust. Works great and didn't have to change the mapping...plus it looks bitchin' haha

0 0 0

This setup has 2 comments.

Added reply in a thread Should there be a goggle rule ? 6/10/2013 11:28 AM

yeah, and they should make a new rule that you have to stop and buckle your boot if it comes undone too..... oh and if your jersey comes out of your pants too, it could catch on something and make you crash.

Added reply in a thread Stewarts "OMG, Did you see that" the list... 6/7/2013 10:48 AM

Added reply in a thread SEVEN -- hymm 6/5/2013 11:41 AM

Added reply in a thread front flip.... 6/4/2013 1:30 PM

Added reply in a thread SEVEN -- hymm 6/4/2013 11:20 AM

Added reply in a thread CL searches 6/1/2013 9:17 AM
Liked a bike check 2006 RM 250 5/30/2013 4:34 PM
C138_2013_08_17_10_22_39_266
Updated bike check SLAPAHO's Setup 5/30/2013 2:37 PM
C138_milestone35_002